Медведчук: Мета так званої Стратегії інформаційної безпеки - закрити рот всім, хто не згоден із Зеленським

Голова політради партії "Опозиційна платформа – За життя", народний депутат Віктор Медведчук Фото:"Опозиційна платформа - За життя"

Мета так званої Стратегії інформаційної безпеки - закрити рот всім, хто не згоден з режимом президента Володимира Зеленського. Про це заявив голова політради партії "Опозиційна платформа - За життя", народний депутат Віктор Медведчук.

"Вчора уряд затвердив так звану Стратегію інформаційної безпеки. Що це за стратегія? Головна стратегічна мета і завдання полягає в тому, щоб закрити рота до 2025 року всім тим, хто не згоден із Зеленським і його оточенням, хто не згоден із тим, що робить влада, хто не згоден з тією політикою, яку проводить влада, яка б це політика не була. Навіть якщо ця політика не просто на шкоду, а просто навіть якщо вона буде на знищення українського народу, все одно мета - закрити рот", - зазначив політик.

При цьому Медведчук додав, що таким чином 28 грудня можна вважати чорним днем календаря взагалі для ЗМІ і для конституційного принципу свободи слова, а не тільки тому, що в цей же день президентом також були накладені санкції РНБО на ще два опозиційні телеканали.

Нагадаємо, 28 грудня президент України Володимир Зеленський підписав санкції проти двох українських телеканалів - "Перший Незалежний" і UkrLive.

Всього в 2021 році Зеленський закрив п'ять телеканалів.

Санкції передбачають, зокрема, заборону на використання радіочастот, блокування активів і ведення будь-якої діяльності в Україні. Вони введені на 5 років.

І "Перший Незалежний", і UkrLive вже відреагували на указ президента Володимира Зеленського, заявивши, що українська влада в черговий раз довела, що бачить у вільних ЗМІ свого головного ворога і діятиме будь-якими методами для придушення свободи слова в Україні.

Журналісти мають намір оскаржити незаконне рішення про закриття каналу в судах. І якщо українські суди під тиском Офісу президента не скасують президентську цензуру, то Європейський суд з прав людини винесе справедливе рішення, яке боляче вдарить по всіх "цензорах" і "заборонятелях".

У свою чергу власник телеканалу UkrLive і голова парламентського Комітету зі свободи слова Нестор Шуфрич зазначив, що закриття телеканалу UkrLive незабаром після першого виходу в ефір і телеканалу "Перший Незалежний" після судової перемоги і відновлення супутникового мовлення – це чергове цинічне і беззаконне позасудове рішення від Ради національної безпеки і оборони, спрямоване на встановлення цензури в Україні.

"Подібні дії не можна пояснити інакше, адже телеканали не порушили жодного закону, а в разі "Першого Незалежного" - навпаки домоглися справедливого судового рішення, яке довело незаконність колишніх рішень РНБО. Телеканали були закриті тільки тому, що так захотілося людям, які займають високі пости. У жодній цивілізованій країні світу такого трапитися не могло. Подібне безпрецедентне знищення свободи слова воістину жахає. Це вкотре доводить, що владі немає діла до законів і Конституції України, вони роблять виключно те, чого самі хочуть, не зважаючи на юридичні норми", - сказав він.

Як повідомлялося, раніше на саміті Східного партнерства в Брюсселі підняли питання про позасудову розправу над опозиційними ЗМІ в Україні і зажадали від Володимира Зеленського скасувати безмежні санкції РНБО, якими заблокували мовлення трьох провідних інформаційних телевізійних каналів -"112 Україна", NewsOne і ZIK, а також незаконно закритого без рішення суду через годину після початку ефіру телеканалу "Перший Незалежний".

Як відомо, 2 лютого президент Володимир Зеленський підписав указ про застосування санкцій проти телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK. Згідно з указом, який набув чинності з моменту підписання, до телеканалів застосовані санкції протягом п'яти років. Це передбачає блокування мовлення всіх трьох телеканалів. 

26 лютого журналісти незаконно закритих президентом Володимиром Зеленським телеканалів об'єдналися і створили новий телеканал – "Перший Незалежний". Засновниками нового медіа стала група журналістів, які раніше працювали на каналах "112 Україна", NewsOne і ZIK. Але буквально через годину після початку мовлення влада незаконно відключила телеканал від ефіру. 

Провідні європейські політики, міжнародні та українські експерти та світові ЗМІ розкритикували указ Зеленського про припинення роботи телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK.

За останні місяці світові ЗМІ, європейські політики та експерти опублікували 120 969 матеріалів, присвячених цькуванню українською владою опозиції та незалежних телеканалів.